23 Haziran 2012 Cumartesi

Bu yazımda yeni gelen snapshot ile gelen ticaret sisteminide getiren zümrüt'ü anlatıcağım.


Zümrüt Nedir ?
Zümrüt 12W21a snapshot'unda gelen bir yeniliktir.Köylülerle ticaret yapmanızı sağlayan para birimidir.Madenlerde bulunur ve elmastan daha zor bulunur.Ya da köylülere eşya karşılığı onlardan zümrüt alabilirsiniz.Dikkat edin sizi kazıklayabilirler :)


Zümrüt Cevherini Nerde Bulabilirim ? 
Elmastan bile çok zor bulunan zümrüt sadece Extreme Hills adı verilen biomların derinliklerinde çıkar.Şu şekilde görünür.






Balta girmemiş ormanlarda ve çöldeki piramitlerde bulabilirsiz.Ayrıca köylülere eşya satarakta elde edebilirsiniz













Köylülerle ticaret yapmak için bir adet köylü bulmanız yeterlidir.Köylüler genellikle çölde bulunurlar.Ticaret yapacağız köylünün üstüne sağ tıklayın.Sol taraf sizin vereceğiniz, sağ taraf sizin alacağınız ekipmandır.Her köylü farklı bir şey satar onun için diğer köylülerede bakmanız tavsiye edilir.Satın alma tablosu aşağıdadır.












Emerald Blok
Zümrüt'ün blok'unu yapmak için 9 tane zümrütü şu şekilde koymanız yeterlidir.






































4 yorum :

  1. Çok yararlı yazılar yayınlıyorsunuz Sun Screen Perde olarak bu bilgiler için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Şu servis yorumlarını onaylamayın spamcının teki. her mesajında link veriyor. benden demesi.

    YanıtlaSil
  3. Onaylamıyorum kendi yorum yapıyor :S

    YanıtlaSil
  4. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil